خودمخودم، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خانواده

من هستم سی و چهار سال از عمرم گذشت

1400/5/30 16:15
نویسنده : محسن پیرزاده
85 بازدید
اشتراک گذاری

من هستم. سی و چهار سال از عمرم گذشت

خدایا برای تمام لحظاتی که خندیدم شکر

برای تمام غصه ها و غمها که باعث شد رشد کنم و درک بهتری از انسان

بودن داشته باشم شکر

برای گریه ها برای تنهایی ها برای از دست دادنها که باعث شد قدر خنده ها

و شادی ها و داشته ها رو بیشتر بدونم ، ازت ممنونم

خدایا ممنونم که فرصت بودن و نفس کشیدن و لمس این دنیا رو به من

دادی

ممنونم که تا اینجای زندگی همراهم بودی و مطمئنم که بعداز این هم

همراهم میمونی

خدا کنه امسال رو سفید باشم و صفحه م رو کم غلط تحویل بدم

یک سال بزرگ تر شدم

یک سالی که نمی دونم توش واقعا تونستم "بزرگ" بشم یا نه؟

تونستم با مشکلات خودم کنار بیام ؟

تونستم همونی باشم که می خواستم؟

تونستم بعضی از عیب هام رو بر طرف کنم؟

تونستم کسی رو نرنجونم ؟

تونستم دل کسی رو شاد کنم؟

نمی دونم...

باید فکر کنم....

شاید اون جوری که می خواستم باشم، نبودم

ولی یک سال بزرگ تر شدم اونم خیلی سریع !

روز قشنگیه

همیشه روز تولد آدم قشنگه

و وقتی همه اون هایی که دوستت دارن به یادت هستن، تازه می فهمی

چه قدر زیادن آدم هایی که دوستت دارن!

و این خودش روزت رو قشنگ تر میکنه

پسندها (5)

نظرات (5)

بابا مجتبیبابا مجتبی
5 دی 02 11:00
تولدت مبارک باشه داداشم❤️🔥😘
محسن پیرزاده
پاسخ
ممنونم داداش بزرگه😍😍😍
فاطمه نظامفاطمه نظام
5 دی 02 11:01
تولدتون مباااااارک باشه🎂🎂🌹
مامان زهرهمامان زهره
5 دی 02 11:03
تولدت مبارک داداشی جونم. الهی همیشه و همه جا کنار خانواده خوشبخت باشی و سلامت😍😍
محسن پیرزاده
پاسخ
ممنونم خواهری عزیز😍😍
مامان زهره و بابا علیمامان زهره و بابا علی
5 دی 02 11:05
تولدتون مبارک محسن آقا امید روزهای خوش کنار خانواده براتون دارم شاد باشین و خرم 
محسن پیرزاده
پاسخ
ممنون🙌🙌🙌
زینبزینب
5 دی 02 11:08
تولدت مبارک پسرعمه . انشاءالله در کنار خانواده شاد و سلامت باشی
محسن پیرزاده
پاسخ
ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانواده می باشد