خودمخودم، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خانواده

تولدم مبارک...

1398/5/29 14:38
نویسنده : محسن پیرزاده
33 بازدید
اشتراک گذاری

365 روز از من بازهم گذشت

روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم ، و شب هایی که اشک ریختم

 و دلم شکست و فریاد زدم..روزهایی که دلی بدست آوردم و عشق

ورزیدم، و روزهایی که دلی شکستم و...

روزهایی که دویدم تا برسم، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از

رسیدن..روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛

نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون

افتادم؛

فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم..روزهایی که دوست

داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق فریاد زدم ؛

و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا آوردم!! تولدم مبارک...

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان اعظممامان اعظم
4 دی 02 14:48
تولدتون مبارک باشه. امیدوارم همیشه شاد باشید و در کنار خانواده
محسن پیرزاده
پاسخ
ممنونم🙂🙂
بابا مجتبیبابا مجتبی
4 دی 02 14:49
تولدت مبارک داداش گلم😍👌🌺💐🌹
محسن پیرزاده
پاسخ
مرسی داداشی مهربونم
زینبزینب
4 دی 02 14:50
تولدتون مبارک پسرعمه . ان شاءالله سالم و سلامت و شاد در کنار خانواده ی قشنگتون باشید
محسن پیرزاده
پاسخ
مرسی دختر دایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانواده می باشد